Seminarier, events, webbinarier etc

Lunchseminarium Göteborg 14 mars

Om att bygga starka varumärken samtkampanj med AI-genererade avatarer och ”gamifierad kommunikation”. Träffa Blåkläder, Borås gymnasieskolor och Brainforest Blå Kläder:Kalle Larsson,…

Står ni på listan?

Teamslänken är skickad till anmälda (se ev skräppost). Länken skickas igen samma morgon som webbinariet kl 08.00. Saknar du länken…

Exportlunch 30 januari

Exportlunch med prisceremoni samt föreläsning av Kjell A. Nordström Sveriges Marknadsförbund är en av arrangörerna* till Fonden för Exportutvecklings exklusiva Exportlunch med prisceremoni Export…

Tendensdagen 2023

Save the date – nästa Tendensdag blir den 23 oktober 2024 Se film och bilder från Tendensdagen Information till dig…

Lunchseminarium med Randstad

Lunchseminarium i Göteborg. Randstad Marcom Professionals delar med sig av kunskap om förändringsledning där kommunikation är ett av de viktigaste…

Kreativitet som driver B2B-affären

Hur kreativa idéer och smart användning av leadsverktyg kan göra underverk för leadsgenereringen. Få inspiration om hur du som marknadsförare…

Marketing Trends 2023

15 marknadsföringstrender som kommer dominera 2023. Webbinarium 16 mars kl 09.00 – 09.45 Frida Fors Wallsbeck, Nordisk marknadschef på Meltwater, kommer…

Välkommen på Bio

Vi bjuder på bio på Alla Hjärtans Dag – ta med vän och kollega och kom! Välkommen på bio 14…

Exportlunch 31 januari 

Exportlunch 31 januari med prisceremoni Sveriges Marknadsförbund är en av arrangörerna* till Fonden för Exportutvecklings exklusiva Exportlunch med prisceremoni Den 31 januari kommer vi…

Spaningar 2023

Fräscha upp dina kunskaper! Webbinarium med Sveriges Marknadsförbunds experter. Passa på att få kunskap om flera viktiga områden från Sveriges…

Event Årets Marknadsföringsbok 2022

Sveriges Marknadsförbund belönar bra och läsvärd marknadsföringslitteratur. Böcker som deltar i tävlingen vänder sig till yrkesverksamma marknadsförare och kommunikatörer. Priset…

Följ med till Kungliga Operan

En föreläsning om Kungliga Operan som varumärke samt föreställning. Sveriges Marknadsförbunds medlemmar är välkomna till Kungliga Operan! Vi får en…

Tendensdagen 2022

Se bilder från Tendensdagen 2022 PROGRAM MODIGT LEDARSKAP LEDARE MOT STRÖMMEN Tendensdagen 2022 på Moderna Museet samt livestreaming. Mod är…

Marketing Trends 2022

13 marknadsföringstrender som kommer dominera 2022 Frida Fors Wallsbeck, Skandinavisk marknadschef på Meltwater, kommer i detta webbinarium gå igenom de marketing…

Hur skapar man engagemang på riktigt?

Carin Lindell, Hyresgästföreningen i Stockholm och Anna Sjöberg från kommunikationsbyrån DET bjuder på sina gemensamma erfarenheter från arbetet med den…

Tendensdagen 2021

Incheckning från kl 08.30 torsdag 21 okt på Folkoperan. Programmet startar kl 09.00. Länk till eftermiddagen skickas onsdag kl 11.00…

Trender & Spaningar

Teamslänken skickas kl 08.00 till anmälda den 19 maj. BRUSH UP  – fräscha upp dina kunskaper. Träffa våra rådgivare och…

Privacy med Google

Webbinarium 24 mars kl 09.00 Ett reklamlandskap i förändring/ Privacy first digital advertising. Länken till webbinariet är skickad idag 24…

Tendensdagen 2020

Filmer från Tendensdagen finns tillgängliga för er som deltog på Tendensdagen och för Sveriges Marknadsförbunds medlemmar. Vänligen mejla annika@svemarknad.se om…

Redaktionell metod för kommunikatörer

Staffan Ekengren författare till boken: Följarna först – redaktionell metod för kommunikatörer Hur du får redaktionell kommunikation att hända på…

Studiebesök Dramaten

Välkomna till Dramaten! Program Vi träffas kl 16.45 på Thaliahusets (Dramaten) stora trappa vid Nybroplan, där vi möter Malin Forkman…