- Detta evenemang har redan ägt rum.
Frukostseminarium om varumärke, placebranding & SoMe-strategier hos A house
6 nov | 2024 | 08:30 – 09:30
Välkommen till frukostmöte hos A house Katarinahuset Slussen
Varumärke, placebranding och SoMe-strategier.
Välkommen på god frukost och få lyssna på Richard Hammarskiöld, grundare, creative director och affärsutvecklingsansvarig på A house som har byggt platsvarumärket kring idén om att skapa en dynamisk och kreativ miljö som främjar samverkan och innovation inom kreativa branscher.
Du kommer också att träffa Mikaela Holmberg, kommunikatör på Katarinahuset. Hon kommer att berätta om hur marknadsteamet arbetar med sociala medier för att positionera sig mot traditionella coworkingaktörer. Mikaela kommer att berätta om hur de arbetar i sina strategier för sociala medier samt hur destinationer använder dessa plattformar och skapar värden
I september invigde A house Katarinahuset på Slussen och under renoveringen har husets historia fått sätta tonen. Ledorden funktionalistisk avantgarde har resulterat i en egensinnig miljö där funkismöbler möter blottlagda pelare och rå betong.
Föreläsare
Richard Hammarskiöld – grundare, creative director och affärsutvecklingsansvarig på A house
Mikaela Holmberg – kommunikatör på Katarinahuset A house
Fritt för medlemmar!
Välkommen – fråga, nätverka och mingla!
Vi ser fram emot att träffa dig!
Anmälan:
Dag: 6 november
Tid: kl 08.30– 09.30
Plats: Hos A house, Katarinahuset – frukost ingår
Stadsgården 6, samma ingång som hissarna upp till Gondolen
Pris: Kostnadsfritt för medlemmar.