Event Årets Marknadsföringsbok 2024
18 dec | 2024 | 09:00 – 09:45
Välkommen till föreläsning & Webbinarium
18 december med författaren till
Årets Marknadsföringsbok 2024 Customer Experience Management på svenska
Sveriges Marknadsförbund belönar bra och läsvärd marknadsföringslitteratur.
Priset delas ut årligen sedan 1991. Årets mottagare av den prestigefyllda utmärkelsen Årets Marknadsföringsbok 2024 är författaren Helén Rigamonti.
Förlag: Studentlitteratur
Webbinarium med Helén Rigamonti författaren till Årets Marknadsföringsbok 2024
Customer Experience Management på svenska
Föreläsning: Se världen genom kundens ögon
Vad händer när ni börjar betrakta er verksamhet ur kundens perspektiv? Organisationer som lyckas göra detta skapar inte bara lojalare kunder utan också starkare resultat.
I denna föreläsning kommer vi bland annat utforska:
- Kundupplevelse som konkurrensmedel – varför är det viktigt?
- Varför många organisationer kämpar med att leverera konsekventa kundupplevelser.
- Varför kundupplevelsen ofta brister – och hur ni kan brygga gapet mellan vilken kundupplevelse ni tror att ni levererar och vad kunderna faktiskt upplever.
- Vi definierar ramverket Customer Experience Management (CXM) och hur du använder det för att se världen genom kundens ögon och fatta beslut som förbättrar deras upplevelse på riktigt.
Läs juryns motivering för Årets Marknadsföringsbok samt intervju med Helén Rigamonti här.
Varmt välkommen!
Fritt för medlemmar!
Anmälan:
1. Anmäl dig nedan.
2. En timme innan webbinariet får du länken för att kunna delta.
Dag: 18 december
Tid: kl 09.00 – 09.45
Plats: Online via Teams
Anmälan: se nedan
Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet men platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 495 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.