![Laddar Evenemang](https://svemarknad.se/wp-content/plugins/the-events-calendar/src/resources/images/tribe-loading.gif)
- Detta evenemang har redan ägt rum.
The marketing company Visit Sweden
torsdag, 18 april, 2024 kl 09:00 – 09:45
Teamslänken är skickad till anmälda (se ev skräppost). Länken skickas igen samma morgon som webbinariet kl 08.00. Saknar du länken smsa Annika 073-0520091
Webbinarium med Visit Sweden
Destinationen Sverige – Hur skapar man internationellt genomslag med små resurser?
Vilka vägval/prioriteringar måste vi göra för en produkt vi inte äger och ett varumärke som är ”allas och ingens” ? Samt hur det har gått.
Föreläsare
Nils Persson
Chief Marketing Officer på Visit Sweden
Läs tidigare intervju med Nils Persson
![](https://svemarknad.se/wp-content/uploads/2024/03/vs_notswitzerland_press_02_high-1024x576.jpg)
Anmälan:
Fritt för medlemmar!
1. Anmäl dig nedan.
2. En timme innan webbinariet får du länken för att kunna delta.
Dag: 18 april
Tid: kl 09.00 – 09.45
Plats: Online via Teams
Anmälan: se nedan
Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet men platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.