Brand Alliances – en modern syn på sponsring
21 nov | 2024 | 09:00 – 09:45
Webbinarium med Anders Lindén från byrån Tango
Brand Alliances – en modern syn på sponsring
Om samarbeten & varumärkesallianser
Sponsring har utvecklats alltmer mot strategiska samarbeten och varumärkesallianser. Idag är sponsring enligt IRM den näst största marknadsinvestering svenska företag gör efter digitala kanaler med ca 10% av reklammarknadens omsättning. Kreativiteten har ökat i nyttjandet, samtidigt som omvärldens krav på hållbarhet och samhällsengagemang leder sponsorerna till att skapa tydlig samhällsnytta. Ta del av spännande case och användningsområden för modern sponsring denna morgon.
Föreläsare:
Anders Lindén, VD på Tango Brand Alliance, har verkat inom området i över 30 år. Byrån Tango arbetar med både företag och säljande partner på marknaden där uppdragen främst är strategier och konceptutveckling, värdering och paketering, avtalsförhandlingar, utbildningar och workshops, samt projektledning.
Fritt för medlemmar!
Anmälan:
1. Anmäl dig nedan.
2. En timme innan webbinariet får du länken för att kunna delta.
Dag: 21 november
Tid: kl 09.00 – 09.45
Plats: Online via Teams
Anmälan: se nedan
Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet men platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.