Vinnare Årets Marknadsföringsbok 2022 Hållbariseringen
Juryn har korat Årets Marknadsföringsbok: Hållbariseringen – en guide för företag i omställning Författare: Mikael Botnen Diamant & Carl-Johan Schultz…
Juryn har korat Årets Marknadsföringsbok: Hållbariseringen – en guide för företag i omställning Författare: Mikael Botnen Diamant & Carl-Johan Schultz…
Juryn har korat Årets Marknadsföringsbok: Digital tsunami: revolutionen som kan rasera eller rädda världen Författare: Katarina Gospic. Förlag: Bonnier Fakta…
Juryn har utsett hedersomnämnande Årets Marknadsföringsbok 2021: Resan till hållbar e-handel: din handbok för att skapa hållbar digital handel Författare:…
Webbinarium 11 november kl 09.00 Sveriges Marknadsförbund belönar bra och läsvärd marknadsföringslitteratur. Böcker som deltar i tävlingen vänder sig till…
Teamslänken till webbinariet skickas till anmälda kl 08.00 den 24 februari Webbinarium 24 februari kl 09.00 Immaterialrätt och marknadsrätt :ur…
Årets mottagare av den prestigefyllda utmärkelsen Årets Marknadsföringsbok 2019 är författarna Hermann Simon, Andreas Jonason och Felix Mörée som skrivit…
Staffan Ekengren författare till boken Följarna först – redaktionell metod för kommunikatörer Boken tilldelades ett hedersomnämnande för Årets Marknadsföringsbok 2019…
Vid ett evenemang på måndagskvällen delade Sveriges Marknadsförbund ut priset för Årets Marknadsföringsbok. 12 böcker var nominerade i årets tävling…
Vid årets utdelning av pris till Årets Marknadsföringsbok gav juryn ett hedersomnämnande till boken ”Yrke: influencer. Så gör du karriär…