30 augusti 2021

Hedersomnämnande Årets Marknadsföringsbok 2021: Resan till hållbar e-handel

Juryn har utsett hedersomnämnande Årets Marknadsföringsbok 2021:

Resan till hållbar e-handel: din handbok för att skapa hållbar digital handel

Författare: Mårten Sjölin
Förlag: E-handel


Juryns motivering
Juryn har valt att tilldela boken ”Resan till hållbar e-handel – Din handbok för att skapa en hållbar digital handel” av Mårten Sjölin ett hedersomnämnande. Författaren beskriver på ett tydligt och lättillgängligt sätt hur hållbarhet kan skapas inom e-handel, hela vägen från marknadsföring till retur av produkten. Genom konkreta rekommendationer upplyser författaren hur organisationer kan öka sin egen och sina kunders hållbarhet. Författaren gör hållbarheten inom e-handel synlig för alla som arbetar inom marknadsföring. Boken är välskriven och pedagogiskt upplagd och juryn rekommenderar boken till alla som bättre vill förstå hur de kan bidra till ökad hållbarhet inom e-handelsområdet.

Välkommen till webbinarium den 29 september –
Resan till hållbar e-handel


Vinnare Årets Marknadsföringsbok 2021- Digital Tsunami

Tidigare vinnare