Juryn för Årets Marknadsföringsbok har läst nedan böcker:
Läs mer om priset och tidigare vinnare.
Förlag Liber
Strategiskt Lyssnande. Mats Heide, Anette Svingstedt
Vadå Agilt? Mariah ben Salem Dynehäll, Leif Denti, Anna Lärk Ståhlberg.
Förlag Studentlitteratur
Digital Marknadsföring. Annelie Fredriksson
Förlag Ekerlids
Neuroledarskap i praktiken. Eva Hamboldt
Att lyckas med förvärv och fusioner. Birgitta Landin Almhagen, Hans Richter
Toxiska chefer. Martina Skowronska
Förlag Southside Stories
En djävel på E-handel. Arash Gilan, Nic Staeger
Förlag Hoi Förlag
Vinst! Lönsamma företag går inte i konkurs. Hermann Simon, Andreas Jonason och Felix Mörée
Besegra Inflationen! Hermann Simon, Andreas Jonason och Felix Mörée
Förlag Please copy me
Copyboken. Mattias Åkerberg
Förlag Norstedts Juridik
Yttrandefrihetsgrundlagarna. Rättigheter och gränser för medier och medborgare. Hans-Gunnar Axberger
Förlag Bokförlaget Stolpe
Apan och Kapitalet. En ekonomisk historia. Dr Kjell A. Nordström
Förlag Volante
Bekvämlighetens TYRANNI. Andreas Ekström
BUBBELHOPPA Emma Stenström
DET LYCKLIGA GENIET. Psykologi för kreativa. Pär Säthil
AMAZONKODEN. Anna Nordlander & Margareta Boström
SKAPA. Med historien om hur vi utvecklade Ipod & Iphone. Tony Fadell