Juryn för Årets Marknadsföringsbok läser just nu nedan böcker:
Nominera en bok innan 31 augusti se leveransadress mm
Läs mer om priset och tidigare vinnare.
Förlag Liber
Strategiskt Lyssnande. Mats Heide, Anette Svingstedt
Vadå Agilt? Mariah ben Salem Dynehäll, Leif Denti, Anna Lärk Ståhlberg.
Förlag Studentlitteratur
Digital Marknadsföring. Annelie Fredriksson
Förlag Ekerlids
Neuroledarskap i praktiken. Eva Hamboldt
Att lyckas med förvärv och fusioner. Birgitta Landin Almhagen, Hans Richter
Toxiska chefer. Martina Skowronska
Förlag Southside Stories
En djävel på E-handel. Arash Gilan, Nic Staeger
Förlag Hoi Förlag
Vinst! Lönsamma företag går inte i konkurs. Hermann Simon, Andreas Jonason och Felix Mörée
Besegra Inflationen! Hermann Simon, Andreas Jonason och Felix Mörée