Nominerade böcker 2025
Nomineringar till Årets Marknadsföringsbok skall vara inlämnade senast 31 augusti 2025.
Här kan du se böckerna som är inskickade.

Förlag Liber
Intervjun. Jennie Zetterström
Hållbarhetsagendan: En handbok för att lyckas med näringslivets omställning.
Mikael Salo, Catrin Offerman, Josefin Jakobsson, Tommy Borglund, Jill Bederoff, Per Olof Lindsten
Förlag Studentlitteratur
Kundservice för hållbara kundrelationer. Helén Rigamonti
Förlag Ekerlids
Den naturliga försäljningen. Så kan alla bli stjärnsäljare. Martin Strömqvist
Kraftsamla: involvera alla för framgång i en oförutsägbar värld. Lasse Ramquist
Från gnäll till snäll. Birger Lycken
Power, seduction och skill, hemligheten bakom framgångsrika varumärken.
David Loid, Carl Schreiter
Northvolt; en skildring inifrån. Mikaela Lundh
Förlag Volante
Strategiskt berättande. Per Schlingmann