Kul att få fortsatt förtroende från våra medlemmar och valberedning. Det är en ynnest att representera våra medlemmar.
Att kunna vara med och driva och utveckla kompetenser i Sveriges Marknadsförbund, ett av Sveriges största nätverk inom marknadsföring, kommunikation, media och hållbarhet. Jag uppskattar också att arbeta med vår duktiga organisation inklusive styrelse.
För mig är det den självklara mötesplatsen där företag och personer oavsett bransch kan dra nytta av varandras kunskaper samt att få möjlighet till uppdateringar i seminarier/webbinarier och ta del av vårt breda kursutbud. Tendensdagen är också en viktig del – Sveriges Marknadsförbunds årliga inspirationsdag med intressanta föreläsningar och samtal.
Tack snälla! Det känns såklart superkul att få vara med och bidra ytterligare ett år.
Jag är öppen och prestigelös som person, har ett stort kontaktnät men också en bred kunskap inom ”marknad och kommunikation”.
Förhoppningsvis flera kurser, men till att börja med ”Kreativitet som driver B2B-affären” som går av stapeln den 11 maj.
Tackar, det känns utmärkt. Det är kul att få förtroendet och jag hoppas jag kan bidra på ett bra sätt till förbundets verksamhet under de kommande två åren.
Jag försöker lyfta fram förbundet och vår verksamhet i skilda situationer, och förhoppningsvis gör jag det på ett bra sätt. Jag är ju även aktiv i förbundets juridiska rådgivning och uppfattar att jag då hjälper medlemmarna på ett bra sätt.
Det är inte klart just nu, men självklart är Tendensdagen inskriven i kalendern. Jag ser gärna att medlemmarna då passar på att ”rycka tag ” i mig och tycker till och tipsar.
Tack! Det känns väldigt inspirerande och ärofyllt att få fortsätta vara en del av Sveriges Marknadsförbund.
Komplexiteten för en marknad- och kommunikationschef har ökat markant de senaste åren. Det är en svår terräng att navigera i och ett tungt lass att dra för en marknadschef. Jag är övertygad om att Sveriges Marknadsförbund fyller en viktig roll genom att sprida kunskap, skapa nätverk och inspirera människor och grupperingar som dagligen jobbar med dessa frågor. Så det som gör mig till en bra ambassadör är att jag gärna är med och sprider budskapet om vad Sveriges Marknadsförbund kan tillföra och har en starkt tror på att vi blir bättre tillsammans.
Tyvärr kan jag inte vara med på nästa aktivitet som är ”Kreativitet som driver B2B-affären”, men däremot kommer flera från mitt team att gå. Sen ser jag fram emot lunchföreläsningen i Göteborg om ”Hållbarhetskommunikation som gör skillnad” och såklart Tendensdagen i höst!
Det känns väldigt roligt och spännande att vara en del i det framgångsrika arbetet som bedrivs.
Med min bakgrund både från scenkonst, besöksnäring, byråsidan, dagligvaruhandel och media så har jag nog ett väldigt brett perspektiv med mig för att ta tillvara på alla våra medlemmars behov.
Definitivt Tendensdagen som alltid är en superdag för oss kommunikatörer, så skynda dig att boka så att inte platserna tar slut!