Avtackning styrelseledamöter
Vi önskar våra fd styrelseledamöter Christer Löfgren och Tomas Bäckefjord en riktigt skön sommar efter flera års engagemang i Sveriges Marknadsförbunds styrelse. Vi är dem evigt tacksamma för all tid och kompetens som de har lagt ner på att öka värdet att medlemsnyttan. Vi kommer att sakna er men vet att ni kommer fortsätta att vara aktiva i nätverket. Ser att ni redan anmält er till Tendensdagen i Malmö och Tendensdagen i Stockholm.
