Sveriges Marknadsförbund 105 år
Intervju med Karolina Strand, Marketing Director, Björn Axén
Du är styrelseledamot hos Sveriges Marknadsförbund.
Sveriges Marknadsförbund har fyllt 105 år.
Vad tror du är framgången bakom det starka varumärket?
Förmågan att kontinuerligt hålla sig relevanta och fortsätta skapa mervärde för medlemmarna i ett föränderligt marknads- och kommunikationslandskap.
Sveriges Marknadsförbund är den intresseorganisation inom marknad och kommunikation som funnits längst. Många andra kommer och går. Hur kommer det sig att ni växer i antalet medlemmar år för år?
En tydlig målbild och ett genuint engagemang att skapa mervärde för medlemmarna.
Vad är roligast i ditt uppdrag som ledamot i styrelsen?
Att få vara del i ett sammanhang som bidrar till branschens utveckling och kunskapsförflyttning, att genom förbundet få möjlighet att träffa och inspireras av så många kollegor är otroligt givande.
Varför är din organisation med i Sveriges Marknadsförbund?
Björn Axén är med för att bidra till det starka nätverk som förbundet innebär och för att det ger en fantastisk möjlighet för vår organisation att få ta del av kunskap och andras erfarenheter inom relevanta områden.
Många medlemmar vill säkert träffa dig. Vilken kurs eller vilket event kommer du att vara med på i närtid?
Jag kommer att signa upp mig på ”Podcast som mediaval” och ser fram emot att träffa fler av medlemmarna på kommande event och kurser. Och vill man ha tag på mig där emellan så nås jag lättast på karolina.strand@bjornaxen.se