Juryn för Årets Marknadsföringsbok har läst nedan böcker:
Läs mer om priset och tidigare vinnare .
Förlag Volante:
Momentum, Kjell A Nordström, Per Schlingmann
Förlag Liber:
Content Fabriken. Emma Hellbom Ajoje, Emma Lindgren
Leda i ständig förändring (med kreativitet, kollektiv intelligens och kommunikation). Ylva M Andersson.
Hållbariseringen – en guide för företag i omställning. Mikael Botnen Diamant, Carl-Johan Schultz
Närhet trots avstånd – att leda och samarbeta trots avstånd, Johanna Olsson
Förlag Studentlitteratur:
Lojalitet på riktigt, Margaretha Boström, Malin Sundström
Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå, Håkan Bodman
Marknadsföring för alla sinnen, Andreas Eklund och Miralem Helmefalk
Förlag Right Thing United 2020:
On Demand Marknadsföring, Niklas Gustavsson