26 augusti 2022

Nominerade böcker 2022

Nominerade böcker:

Juryn för Årets Marknadsföringsbok har läst nedan böcker:

Läs mer om priset och tidigare vinnare .

Förlag Volante:
Momentum, Kjell A Nordström, Per Schlingmann

Förlag Liber:
Content Fabriken. Emma Hellbom Ajoje, Emma Lindgren
Leda i ständig förändring (med kreativitet, kollektiv intelligens och kommunikation). Ylva M Andersson.
Hållbariseringen – en guide för företag i omställning. Mikael Botnen Diamant, Carl-Johan Schultz
Närhet trots avstånd – att leda och samarbeta trots avstånd, Johanna Olsson

Förlag Studentlitteratur:
Lojalitet på riktigt, Margaretha Boström, Malin Sundström
Hur man skapar en framgångsrik inhousebyrå, Håkan Bodman
Marknadsföring för alla sinnen, Andreas Eklund och Miralem Helmefalk

Förlag Right Thing United 2020:
On Demand Marknadsföring, Niklas Gustavsson