Förlag E-handel
Resan till hållbar e-handel, Mårten Sjölin
Förlag Medströms Bokförlag
Marknadskriget, Camilla Grebe, Anders Torelm
Förlag Bonnier fakta
Digital Tsunami, Katarina Gospic
Förlag Studentlitteratur
Sales, Darriusz Osowski
Business Marketing, Daniel Kindström, Christian Kowalkowski,
Anders Parment
Förlag Sanoma Utbildning
Contentmarketing, Hanna-Karin Grensman
Projektledning, Bo Tonnquist
Digital Marknadsföring, Roger Ström, Martin Vendel
Marknadsföring modeller och principer, Per Wildenstam, Henrik Uggla
Nå in, Nå fram, Få igenom – medveten kommunikation på jobbet, Ami Hemviken
Förlag Jure AB
Immaterialrätt och otillbörlig konkurrens, Ulf Bernitz, Per Jonas Nordell, Jan Rosén, Claes Sandgren
Förlag Liber
Våga utveckla dig och frigör din omedvetna potential, Christer Olsson
Börja göra nu, En handbok i ledarskap, medarbetarskap och medarbetarkommunikation, Johan Book, Niklas Delmar, Emma Egnell.
Förlag Norstedts juridik
Marknadsföringsrätt. Den materiella rätten och processen
Niklas Briselius, Maria Bruder, Tobias Eltell, Johan Åberg
Förlag The brainy bug
Oreklam
Per Robert Öhlin
Nomineringar till Årets Marknadsföringsbok skall vara inlämnade senast 1 juni 2021.
Lämna in 10 exemplar av boken till
Sveriges Marknadsförbund
Nybrogatan 34
114 39 STOCKHOLM
Att: Francesca O’Brien Apelgren
Det går även bra att tipsa om böcker, mejla till info@svemarknad.se