Nominerade böcker 2021


Nominerade böcker:

Förlag E-handel
Resan till hållbar e-handel, Mårten Sjölin

Förlag Medströms Bokförlag
Marknadskriget, Camilla Grebe, Anders Torelm

Förlag Bonnier fakta
Digital Tsunami, Katarina Gospic

Förlag Studentlitteratur
Sales, Darriusz Osowski
Business Marketing, Daniel Kindström, Christian Kowalkowski,
Anders Parment

Förlag Sanoma Utbildning
Contentmarketing, Hanna-Karin Grensman
Projektledning, Bo Tonnquist
Digital Marknadsföring, Roger Ström, Martin Vendel
Marknadsföring modeller och principer, Per Wildenstam, Henrik Uggla
Nå in, Nå fram, Få igenom – medveten kommunikation på jobbet, Ami Hemviken

Förlag Jure AB
Immaterialrätt och otillbörlig konkurrens, Ulf Bernitz, Per Jonas Nordell, Jan Rosén, Claes Sandgren

Förlag Liber
Våga utveckla dig och frigör din omedvetna potential, Christer Olsson
Börja göra nu, En handbok i ledarskap, medarbetarskap och medarbetarkommunikation, Johan Book, Niklas Delmar, Emma Egnell.

Förlag Norstedts juridik
Marknadsföringsrätt. Den materiella rätten och processen
Niklas Briselius, Maria Bruder, Tobias Eltell, Johan Åberg

Förlag The brainy bug
Oreklam
Per Robert Öhlin


Läs mer om juryn och om priset Årets Marknadsföringsbok


Nomineringar till Årets Marknadsföringsbok skall vara inlämnade senast 1 juni 2021.
Lämna in 10 exemplar av boken till
Sveriges Marknadsförbund
Nybrogatan 34
114 39 STOCKHOLM
Att: Francesca O’Brien Apelgren
Det går även bra att tipsa om böcker,  mejla till info@svemarknad.se