Vi tycker att vi vill dela med oss av vår samlade erfarenhet, totalt 30 år, av varumärkesarbete. Vi har sammanställt erfarenheterna på ett nytt sätt; som 100 kortfattade råd. Inget teoretiserande eller diskuterande. Handfasta, konkreta tips, rakt på sak.
Du ska läsa den för att undvika onödiga, kostsamma misstag i varumärkesarbetet. Vi har redan gjort misstagen åt dig. Boken är en pedagogisk och lättanvänd referensbok där du hittar svaren på de flesta frågor som oundvikligen dyker upp i varumärkesarbetet.
Ingvar Kamprad borde skriva en bok om varumärkesbyggande.
Att hitta fungerande strategier för varumärkesbyggande på webben och att hantera den kommersiella sprängkraften i sociala medier.
Keith Richards självbiografi.
Tommy Falonius är en av årets talare på Tendensdagen den 27 oktober 2011. Där kan du lära mer av hans erfarenheter kring strategisk varumärkesutveckling.