11 november 2020

Grattis till vinnarna

Årets Marknadsföringsbok 2020

Vinnare:

Annika Carstedt CEO Ruth Stockholm,

Pia-Karin Wennerholm Projektledare Marketing & CRM B2B OK-Q8,

Fanny Wallér, Chef Kommunikation och hållbarhet Länsförsäkringar

Juryn har korat Årets Marknadsföringsbok 2020:
Vinnaren blev Unboxing Marketing
Författarna Jacob Östberg och Benjamin Julien Hartmann höll webbinarium 11 november och tre böcker lottades ut till medlemmarna.

3 lyckliga vann Årets Marknadsföringsbok Unboxing Marketing.

Annika Carstedt, CEO Ruth Stockholm

Annika Carstedt, CEO Ruth Stockholm

Vad tyckte du om dagens webbinarium Unboxing Marketing?
Tack för ett bra webbinarium. Bra presentation av Ben och Jacob. Det roligaste var när någon råkade sätta på sin kamera utan att de visste om det

😂

När planerar du att läsa boken?
Jag kommer att läsa den så snart den landar i brevlådan. Det som intresserar mig är författarnas tankar och hypoteser om hur vi som marknadsförare och kommunikatörer kan påverka samhället och konsumtionskulturen i en positiv riktning. Som byråledare och strateg är det den viktigaste frågan på min agenda för tillfället. Alla vi som jobbar i kommunikationsbranschen har ett enormt ansvar att se till att vi är med och skapar ett bättre samhälle. Det är mycket på spel nu. Det är här jag får min energi.

Kommer dina kollegor att få låna boken? Eller är jultomten snäll i år?
Jag hade redan hunnit beställa 25 ex. 👻 för jag älskar att ge bort böcker som jag tycker om. Så nu ska jag hitta ännu en person att överraska!

Pia-Karin Wennerholm Projektledare Marketing & CRM B2B Sales OK-Q8 AB



Pia-Karin Wennerholm Projektledare Marketing & CRM B2B OK-Q8

Vad tyckte du om dagens webbinarium Unboxing Marketing?
Intressant att få lyssna på ett spännande ämne utifrån vetenskaplig forskning då jag kan uppleva att det finns mycket ”tyckande” i olika diskussioner kring värde och syfte när man arbetar med marknadsföring idag.

När planerar du att läsa boken?
Hoppas kunna få till lite läsning under julledigheten.

Kommer dina kollegor att få låna boken? Eller är jultomten snäll i år?
Att läsa och få nya perspektiv är alltid nyttigt så självklart delar jag med mig när jag har läst klart.


Fanny Wallér, Chef Kommunikation och hållbarhet Länsförsäkringar

Fanny Wallér, Chef Kommunikation och hållbarhet Länsförsäkringar

Vad tyckte du om dagens webbinarium Unboxing Marketing?
Jag tyckte seminariet var bra och ett mycket intressant grepp forskarna tagit. Kopplingen samhälle och marknadsföring är viktig.

När planerar du att läsa boken?
Jag kommer att läsa boken så snart jag får möjlighet.

Kommer dina kollegor att få låna boken? Eller är jultomten snäll i år?
Javisst vi delar alltid intressanta böcker på vår avdelning.