31 augusti 2015

Finns framtidens marknadschefer?

Katarina-Stromberg607
Katarina Strömberg

Få yrkesroller är i lika stor förändring i dag som marknadschefens. Hur påverkar den digitala transformationen marknadsavdelningens arbete? Vilken kompetens måste morgondagens marknadschef ha och hur ska arbetet organiseras?
Har marknadschefen spelat ut sin roll och är det dags för helt andra titlar att ta över?
Under rubriken ”Så jobbar morgondagens marknadschef” leder Katarina Strömberg, chefredaktör på Internetworld en paneldebatt på temat.

I panelen

Peder Bonnier, grundare av Kit
Frida Lundh, försäljningsdirektör corporate sales, Schibsted
Sabina Rasiwala, kommunikationsdirektör, SVT
Johanna Frelin, vd, Hyper Island
Sam Rihani, Head of Marketing Solutions i Norden, Facebook
Karin Zingmark, marknadschef Microsoft AB
Missa inte när detta ytterst kompetenta och vassa gäng diskuterar framtidens marknadschefsskap i digitaliseringens spår.
Boka Tendensdagen här!