26 augusti 2015

Dags att boka Tendensdagen 2015

spåkula_text_low
Hur hittar du som marknadsförare och kommunikatör rätt bland nya kanaler och ett öronbedövande brus?
På Tendensdagen den 15 oktober får du en inblick i framtidens konsumtionsmönster och medievanor, både på hemmaplan och internationellt. Dessutom: ät gott, mingla med branschkollegor och se Årets Marknadschef koras.
Varmt välkommen till Tendensdagen 2015, önskar Sveriges Marknadsförbund och Marknadsföreningen i Stockholm!

Program

program

Biljetter

Här bokar du din biljett! Se mer info och villkor nedanför bokningsrutan.

Anmälan är bindande. Om du senare får förhinder skicka gärna en ersättare och meddela namn och kontaktuppgifter till annika@mis.se. Medlemspriset gäller medlemmar i alla de lokala marknadsföreningarna och medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Sker anmälningen senare än 30 dagar innan Tendensdagen, blir betalningsperioden kortare.
Plats och tid: Dagsprogrammet pågår 9.00-17.00 den 15 oktober på Oscarsteatern i Stockholm.
Kvällsprogrammet börjar ca 17.15 med mingelmiddag på Scandic Grand Central
och avslutas på Oscarsteatern med föreställningen Ladykillers (ingår i kvällsbiljett).

  • Lunch och fika ingår i dagsprogrammet.
  • Mingelbuffé och vin eller alk. fritt bjuds under kvällen.
  • Lyxiga goodie bags!
  • Incheckning sker från klockan 8.00.

Årets talare

Skärmavbild 2015-07-15 kl. 08.45.15
Läs mer om talarna i programmet
 

Kvällsunderhållning – Ladykillers

ladykillers
Avsluta dagen med god underhållning. För dig som köper biljett med middag och teater ingår föreställningen Ladykillers på Oscarsteatern.
 

Årets Marknadschef 2015

Vi hyllar den marknadschef som gjort bäst avtryck året som gick! 

Affärsresultat, gott ledarskap, en högklassig personlig prestation, bra förvaltande av företagets varumärke samt etik och moral krävs av den som får utmärkelsen Årets Marknadschef. 

Vinnaren utses av en jury av aktiva i branschen, bland de förslag som kommit in från branschen. 


Se prisutdelningen från Årets Marknadschef 2014 ovan
 

Juryn till Årets Marknadschef 2015 består av

Aje Stenbeck, affärsområdeschef Inhouse
Francesca O’Brien Apelgren, juryns ordförande,
vd Sveriges Marknadsförbund och vd Marknadsföreningen i Stockholm
Désirée Maurd, grundare Juno PR
Jonas Dahlquist, vd Starcom
Lina Söderqvist, marknadschef Åhléns och Årets Marknadschef 2014
Eva-Li Gonner, affärsområdeschef DN
Anna Sjöberg, vd Det
Fredrik Svedjetun, chefredaktör Dagens Media
– Våra bästa marknadschefer förtjänar uppmärksamhet. I valet av Årets Marknadschef 2015 går mina duktiga jurykollegor och jag grundligt igenom kandidaternas insatser och ser både till person och prestation. De som nomineras ska vara landets absolut främsta i sitt gebit, säger Francesca O’Brien Apelgren, juryns ordförande.

Partners

Sponsorer