4 mars 2015

Digital vår hos Marknadsföreningen i Östergötland

karindenforsDå och då gör vi nedslag hos de lokala marknadsföreningar som är medlemmar i förbundet. Denna gång möter vi Karin Denfors och Marknadsföreningen i Östergötland!
Hej Karin! Berätta, vem är du?
– Jag heter Karin Denfors och är ordförande för Marknadsföreningen i Östergötland. Jag är 25 år och driver tillsammans med en kollega design och kommunikationsbyrån Edit & björnen i Norrköping. Jag brinner för möten mellan människor, färg, form och mönster och att skapa starka budskap som påverkar.
Varför är du aktiv i en marknadsförening?
– Marknadsföreningen för mig är en plats att möta branchkollegor och att inspireras och utvecklas. För mig är det en viktig mötespunkt för att utbyta erfarenheter och få nya idéer!
Berätta lite om föreningen i Östergötland – vad utmärker er?
– Marknadsföreningen i Östergötland har en mycket familjär stämning, det är högt i tak och erfarenheter och idéer stöts och blöts varje gång vi ses!
Vilka aktiviteter har ni på gång?
– Det blir en digital vår! På vårens schema står en utbildning tillsammans med Berghs kring Digital Management, erbjuder en frukostträff där medlemmarna får handfasta tips kring film i digitala medier och träffas för en inspirerande after work kring det nya medielandskapet.