12 november 2019  ·  Forskning/undersökningar

Vilken blir Årets Marknadsföringsbok? Välkommen 2 december!

Program och anmälan

NY_BOkbild

Bild Årets Marknadsföringsbok2018

Prisutdelningen 2018 – Årets Marknadsföringsbok Employer Branding
Sveriges Marknadsförbunds vd Francesca O’Brien Apelgren delar ut pris till Årets Marknadsföringsbok 2018: Employer Branding – så bygger arbetsgivare starka varumärken. Författare: Anders Parment, Anna Dyhre och Hieronymus Rony Lutz
Förlag: Studentlitteratur.

Hedersomnämnande bok blev: Yrke Influencer. Författare Linda Hörnfeldt.
Förlag: Bromberg.

 

Event Årets Marknadsföringsbok 2019

Sveriges Marknadsförbund belönar bra och läsvärd marknadsföringslitteratur. Böcker som deltar i tävlingen vänder sig till yrkesverksamma marknadsförare och kommunikatörer. Priset delas ut årligen, sedan 1991.

Varmt välkommen till prisutdelning, föreläsning!

Program och anmälan

Dag: 2 december
Tid: kl 15.00 – 17.00
Plats: Sturegatan 15, Stockholm

Du träffar författare, förlag, jury och medlemmar!