Årets Marknadsföringsbok:

Årets Marknadsföringsbok 2019

Nomineringar till Årets Marknadsföringsbok 2019 skall vara inlämnade senast 1 september 2019

 Skicka gärna in tips på böcker till info@svemarknad.se

Sveriges Marknadsförbund belönar bra och läsvärd marknadsföringslitteratur. Böcker som deltar i tävlingen måste vara skrivna för svenska förhållanden och vända sig till yrkesverksamma marknadsförare. Priset delas ut årligen, sedan 1991. Nästa gång den 2 december 2019.

 

Böcker_5927

Vinnare av Årets Marknadsföringsbok 2019
avslöjas 2 december

Preliminärt program

Bli snabbt uppdaterad – träffa författarna!

– Inledning av Sveriges Marknadsförbunds vd Francesca O’Brien Apelgren

– Juryns ordförande  Sara Rosengren, professor Handelshögskolan i Stockholm berättar om juryns kriterier

– Prisutdelning och föreläsning av författaren till vinnarboken Årets marknadsföringsbok 2019 

rets-Marknasdföringsbok-300x176

Jury

Bild1

Ordförande:
Sara Rosengren
, professor vid institutionen marknadsföring och strategi vid Handelshögskolan i Stockholm

Ledamöter:
Francesca O’Brien Apelgren,
vd på Sveriges Marknadsförbund

Henning Robach, kursledare inom marknadsföring på IHM

Johan Hagberg, universitetslektor och docent i  i marknadsföring vid Handelshögskolan vid Göteborgs Universitet

Carin Wikström, marknadschef Teknologisk Institut AB

Sofia Ulver,  docent vid företagsekonomiska institutionen vid Lunds universitet

 

Prisutdelning Årets Marknadsföringsbok 2019
Varmt välkommen, fritt för medlemmar!

Dag: 2 december
Tid: kl 15 -17

Lokal: STUREGATAN 15
Adress: Sturegatan 15  Stockholm

Noshow debiteras

Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet till annika@svemarknad.se
Platsen kan överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se.
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.