Årets Marknadsföringsbok:

Årets Marknadsföringsbok 2019

Vinnare av Årets Marknadsföringsbok 2019 avslöjas

Bli snabbt uppdaterad – kom och träffa författarna 2 december!

Program

– Inledning av Sveriges Marknadsförbunds vd Francesca O’Brien Apelgren

– Seminarium med  författaren av Årets Marknadsföringsbok 2018

– Mingel med kaffe och kaka

– Juryns ordförande  Sara Rosengren, professor Handelshögskolan i Stockholm berättar om juryns kriterier

– Prisutdelning och föreläsning författaren till vinnarboken Årets marknadsföringsbok 2019 

rets-Marknasdföringsbok-300x176

Varmt välkommen, fritt för medlemmar!

Jury

Bild1

Ordförande:
Sara Rosengren
, professor vid institutionen marknadsföring och strategi vid Handelshögskolan i Stockholm

Ledamöter:
Francesca O’Brien Apelgren,
vd på Sveriges Marknadsförbund

Henning Robach, kursledare inom marknadsföring på IHM

Johan Hagberg, universitetslektor och docent i  i marknadsföring vid Handelshögskolan vid Göteborgs Universitet

Carin Wikström, marknadschef Cramo AB

Sofia Ulver,  docent vid företagsekonomiska institutionen vid Lunds universitet

 

Dag: 2 december
Tid: kl 15 -17

Lokal: STUREGATAN 15
Adress: Sturegatan 15  Stockholm

Noshow debiteras

Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet till annika@svemarknad.se
Platsen kan överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se.
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.