2 november 2020

Välkommen Lars Själander till Sveriges Marknadsförbund! Du kommer att dela med dig av intressanta artiklar från din blogg. Berätta mera!

Lars Själander, kommunikationsspecialist på Kommunikationsanalys

Håll utkik i medlemsbrev och på sidor på vår webb för intressanta artiklar om bl a analyser av varumärken i sociala medier!

Du kommer att dela med dig av intressanta artiklar från din blogg. Berätta mera!

Tack, och roligt att få bidra med kunskap i ett professionellt sammanhang. Sedan 2013 har jag bloggen Kommunikationsanalys som lyfter resultat av Social Media Management bland svenska varumärken och branscher.

Vad innebär det? 

När jag startade arbeta med sociala medier på 00-talet upptäckte jag en stor mängd utmaningar och oklarheter. Hur värderar man ett lajks som ett exempel. För att kunna hjälpa organisationer med både benchmark, tips på dataverktyg och inspiration startade jag Kommunikationsanalys, som varje månad publicerar olika inlägg relaterat varumärkens närvaro och framgång i sociala medier.

Vad kan din kompetens göra för våra medlemmar?

Med bredden på era medlemmar finns det säkert både ansvariga i stora organisationer som möter utmaningar i det omfattande maskineri som social media management utgör. Men även medlemmar som har sociala medier som en (liten) del av sina arbetsuppgifter. Kommunikationsanalys kommer ge stöd och referenser för att kunna göra sitt arbete än bättre i dessa kanaler.

Håll utkik i medlemsbrev och på sidor på vår webb för intressanta artiklar om analyser av varumärken i sociala medier!
Kika gärna här:

Framgångsrika varumärken i social medier

Vanliga ord i partiledarnas sociala medier