- Detta evenemang har redan ägt rum.
Privacy med Google
Webbinarium 24 mars kl 09.00
24 mar kl 09:00 – 09:45
Ett reklamlandskap i förändring/ Privacy first digital advertising.
Länken till webbinariet är skickad idag 24 mars kl 08.00 till samtliga anmälda. Om du saknar länken kolla skräppost eller skicka ett mejl till annika@svemarknad.se så skickar vi länken igen.
Introduktion av Lisa Blom
Industry Relations Manager Northern Europe at Google
Föreläsare: Frederik Wordenskjold
Data & Architecture Specialist at Google
Föreläsningen hålls på engelska
Rising user expectations about privacy, decreases in browser support for cookies, and new regulations globally are changing how marketers can reach and measure audiences.
Join us and learn what are the steps you can take today to succeed as the ecosystem evolves.
We will discuss developments in the changing ad landscape (browser and regulatory changes).
We will provide you a high-level solution overview of pragmatic implications and touch upon the latest developments on ads measurement and user targeting.
We will also focus on the importance of first party data and how we believe you can best future proof your marketing strategy.
By attending this webinar you will learn:
- How the digital ads ecosystem is evolving
- Updates on how Google is developing privacy-forward ways to support digital advertising
- How to create a Privacy-Safe First Party Data Strategy
Varmt välkommen!
Anmälan
Du är med och deltar via länk.
Så här går det till:
1. Anmäl dig nedan.
2. När det är dax och webbinariet startar 24 mars så får du ett mejl där klickar du på länken för att delta.
3. Vi sänder via verktyget Teams. Vill du redan nu ladda ner Teams? – Gå till ladda ner Teams
Det går att både vara aktiv i diskussioner alternativt delta passivt med att lyssna/titta/reflektera.
Dag: 24 mars
Tid: kl 09.00 – 09.45
Plats: Online
Anmälan: se nedan