Nytt nummer av medlemstidningen Trender & Tendenser
Trender & Tendenser ingår i medlemsavgiften för företagsmedlemmar i Sveriges Marknadsförbund.
Har du som medlem inte fått ditt nummer av Trender & Tendenser så hör gärna av dig till info@svemarknad.se
Tidningen är distribuerad digitalt via mejl den 5 november 2019
Detta nummer handlar om:
- Det personliga mötet är oslagbart – Intervju med vd Francesca O’Brien Apelgren
- Ny styrelse leds av ordförande Niclas Fröberg, Tre Kronor
- Vad är hemligheten bakom lönsamma kundrelationer?
- Ny hållbar trend – AquaClean
- KAN – Malmös största digitala kommunikationsbyrå
- Den smarta upplevelsen
- Greta är trött på yra höns
- Amazon – världens största handelsplats för detaljhandel
- Sveriges Marknadsförbunds 100-års jubileum blev succé
- Så vaccinerar du dig och din organisation mot drev
- Vad är hållbar kommunikation?
- En av Sveriges vassaste kvinnliga krisexperter
- Årets starkaste varumärke 2019 – Astrid Lindgrens Värld
- Vinnare av Export Hermes 2019 – Nord-Lock Group
- Vinnare av Upcoming Stars 2019 – Re:newcellTrevlig läsning hälsar
Carina Englundh, Chefredaktör Trender och Tendenser och övriga vänner på Sveriges Marknadsförbund.