17 oktober 2019

Digitala tidningen Trender & Tendenser

Nytt nummer av medlemstidningen Trender & Tendenser

Trender & Tendenser ingår i medlemsavgiften för företagsmedlemmar i Sveriges Marknadsförbund.
Har du som medlem inte fått ditt nummer av Trender & Tendenser så hör gärna av dig till info@svemarknad.se
Tidningen är distribuerad digitalt via mejl den 5 november 2019
Detta nummer handlar om:

  • Det personliga mötet är oslagbart – Intervju med vd Francesca O’Brien Apelgren
  • Ny styrelse leds av ordförande Niclas Fröberg, Tre Kronor
  • Vad är hemligheten bakom lönsamma kundrelationer?
  • Ny hållbar trend – AquaClean
  • KAN – Malmös största digitala kommunikationsbyrå
  • Den smarta upplevelsen
  • Greta är trött på yra höns
  • Amazon – världens största handelsplats för detaljhandel
  • Sveriges Marknadsförbunds 100-års jubileum blev succé
  • Så vaccinerar du dig och din organisation mot drev
  • Vad är hållbar kommunikation?
  • En av Sveriges vassaste kvinnliga krisexperter
  • Årets starkaste varumärke 2019 – Astrid Lindgrens Värld
  • Vinnare av Export Hermes 2019 – Nord-Lock Group
  • Vinnare av Upcoming Stars 2019 – Re:newcellTrevlig läsning hälsar
    Carina Englundh, Chefredaktör Trender och Tendenser och övriga vänner på Sveriges Marknadsförbund.