Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

Frukostseminarium om varumärke, placebranding & SoMe-strategier hos A house

onsdag, 6 november, 2024 kl 08:30 09:30

Välkommen till frukostmöte hos A house Katarinahuset Slussen


Placebranding och SoMe-strategier.


I september invigde A house Katarinahuset på Slussen och under renoveringen har husets historia fått sätta tonen. Ledorden funktionalistisk avantgarde har resulterat i en egensinnig miljö där funkismöbler möter blottlagda pelare och rå betong.

Välkommen att möta Richard Hammarskiöld, grundare, creative director och affärsutvecklingsansvarig på A house som har byggt platsvarumärket kring idén om att skapa en dynamisk och kreativ miljö som främjar samverkan och innovation inom kreativa branscher. 

Vidare kommer kommunikationsavdelningen på A house att ge en fördjupad inblick i sina strategier för sociala medier samt hur destinationer använder dessa plattformar. Bla kommer vi diskutera hur destinationer lyfter upp och skapar värden genom sina sociala mediekanaler och vad kan de göra för att på bästa sätt attrahera följare?

Föreläsare


Richard Hammarskiöld – grundare, creative director och affärsutvecklingsansvarig på A house


Fritt för medlemmar!
Välkommen – fråga, nätverka och mingla!
Vi ser fram emot att träffa dig!


Anmälan:

Dag: 6 november
Tid: kl 08.30– 09.30
Plats: Hos A house, Katarinahuset
Stadsgården 6, samma ingång som hissarna upp till Gondolen
Pris: Kostnadsfritt för medlemmar.

Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet men platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.