24 augusti 2017  ·  Artikelarkiv

Varumärket som god samhällskraft

Idag räcker det inte bara att sälja prylar. Företagen måste se sin roll i samhället också och möjligheterna att påverka utvecklingen i poistiv riktning. Varumärket är en extrem möjlighet att göra skillnad på riktigt! Det sa Ylva Nestmark, creative director på Stendahls, på Komms seminarium under Almedalsveckan. Tidigare kunde hon ibland ifrågasätta sitt eget yrkesval. Skulle hon verkligen jobba med att främja överkonsumtion? ”Men sen insåg jag att jag hade ett otroligt viktigt jobb. Som kreatör har jag stor makt

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält