17 maj 2017  ·  Artikelarkiv

Kreativt ledarskap: Cogs.creative coachar inhouse

Många företag gör delar av sin kommunikation inhouse. Cogs.creative arbetar med att utveckla företagens inhouseavdelningar kreativt. ”Många företag upplever att byråerna är för långsamma och dessutom inte tillräckligt kompetenta, när det gäller digitaliseringen”, sa byråvalskonsulten Gunilla Bergh i marsutgåvan av Trender & Tendenser. Hon menade att marknadsavdelningarna blivit duktigare och ställer högre krav på sina byråer. Det blir också vanligare att företagen tar över en del av arbetet själva. I vissa fall handplockas ett ”dream team”, medan några jobbar på

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält