8 april 2022

Glad Påsk!

I år delar vi ut marknadsföringslitteratur i påskägget!

I år delar vi ut marknadsföringslitteratur i
vårt påskägg!


Här är medlemmar som vill ha en bok i påskägget & som gillar marknadsföringslitteratur!

Birgit Breinhölder Content Producer Advania, Elisabeth Trotzig RO Reklamombudsmannen, Elisabet Oyarzún Fransson
Kommunikationsstrateg Polisen, Ann Baron Marknads- & kommunikationsstrateg Baron Communication AB, Tobias Fredriksson CRM ansvarig City Gross, Lasse Bengtsson Marketing Manager Nordic SSAB Europe

Lars Dahlström Vd SBPR, Jeanette Upper Marknadskoordinator Ambea, Malin Målaskog Influencers, PR & marketing Forever Living Products Scandinavia AB, Tomasz Doweyko Marketing Director Duni, Åsa Janson-Wiklund Marketing Coordinator Forever Living Products Scandinavia AB, Marie Kronke Marketing and Communication Project Manager, Alfa Laval

Emma Norman Marknadsförare Umeå Energi, Kristina Agriwill Market Insight Expert Aller Media, Katarina Tomhill Digital Marketing Manager UC AB, Olle Rundgren Communications Manager Skanska Sverige AB


Marknadsföringslitteratur – påskläsning


Resan till hållbar e-handel
Mårten Sjölin

Marknadskriget
Camilla Grebe, Anders Torelm

Sales
Darriusz Osowski

Business Marketing
Daniel Kindström, Christian Kowalkowski, Anders Parment

Contentmarketing
Hanna-Karin Grensman

Projektledning
Bo Tonnquist

Digital Marknadsföring
Roger Ström, Martin Vendel

Marknadsföring modeller och principer
Per Wildenstam, Henrik Uggla

Nå in, Nå fram, Få igenom – medveten kommunikation på jobbet
Ami Hemviken

Immaterialrätt och otillbörlig konkurrens
Ulf Bernitz, Per Jonas Nordell, Jan Rosén, Claes Sandgren

Våga utveckla dig och frigör din omedvetna potential
Christer Olsson

Börja göra nu, En handbok i ledarskap, medarbetarskap och medarbetarkommunikation
Johan Book, Niklas Delmar, Emma Egnell.

Marknadsföringsrätt. Den materiella rätten och processen
Niklas Briselius, Maria Bruder, Tobias Eltell, Johan Åberg

Oreklam
Per Robert Öhlin