Laddar evenemang

« Alla evenemang

Tema Attention!: Skapa uppmärksamhet – eller vara uppmärksam? – Helsingborg

1 Sep kl 06:45 - 08:30

Marknadsföring handlar om att synas, märkas och stå ut ifrån mängden. Men i en värld där allt fler blir allt duktigare på just det kan det vara klokt att fundera på om inte marknadsföring också kan vara att lyssna, förstå och anpassa sig till sin omgivning. Inte så glamoröst men kanske väldigt lönsamt?

Troed Troedson är samhälls- och framtidsanalytiker, känd för sin kunskap om organisationsutveckling. Sedan slutet på 1990-talet har han tagit fram analysmodeller och framtidsscenarier för organisationer och stora företag. Troed Troedson är en av initiativtagarna och ägarna till den digitala tidningen ”Gränsbrytning”.

Morgonens konferecier: Hans Nelson

Program:
– Mingelfrukost – från kl. 06.45
– Marknadstorget – öppnar kl. 06.45
– Inspirerande föredrag – start 07.30
– Hemlig gäst
– Utlottning av priser
– Slut inne i salen – 08.30

Arrangör

Marknadsföreningen i Helsingborg
Webbplats:
http://mih.m.se

Plats

Dunkers Kulturhus
Helsingborg,
+ Google Map