17 maj 2017  ·  Artikelarkiv

DDB - med rötterna i den kreativa myllan

Namnet förpliktigar och rötterna från de kreativa revolutionärerna kan fortfarande anas, i moderniserad form. Och nu satsar DDB ännu hårdare i Norden. I mars, när årets Guldnycklar delades ut vann DDB Stockholm flest priser. Och i årets Guldäggstävling fick de också flest nomineringar, till ett halvdussin uppdragsgivare, och kom näst högst när det gäller antalet ägg totalt. Många nomineringar och priser till flera olika uppdragsgivare, det är tydliga bevis på en hög lägstanivå på en kommunikationsbyrå. Det kan i sig

Det här innehållet är exklusivt för medlemmar i Sveriges Marknadsförbund. Om du redan är registrerad på svemarknad.se, vänligen logga in. Om du är medlem i Sveriges Marknadsförbund men inte har registrerat dig ännu, vänligen gör det nedan.

Logga in
   
Ny användare?
*Obligatoriskt fält