
Framtidens OOH: Exklusiv lunch i JCDecaux nya showroom
2 okt | 2025 | 11:30 – 13:00
Välkommen till exklusiv lunch och seminarium med JCDecaux
Mitt i pulsen på Kungsgatan 18 har vi skapat en plats dedikerad till framtidens utomhusreklam. En inspirerande miljö där du nu får en unik möjlighet att vara bland de allra första att uppleva det som kommer att bli kronjuvelerna i Stockholms tunnelbana.
Sveriges Marknadsförbund och JCDecaux bjuder in dig som medlem till en exklusiv förhandsvisning av de nya, banbrytande digitala formaten som kommer att omdefiniera medielandskapet från 2026.
Under en inspirerande lunch får du både uppleva den nya tekniken och ta del av strategiska insikter som omvandlar synlighet till verkligt genomslag:
- Super Bowl-effekten och utomhus
Erik Modig, en av landets främsta marknadsföringsforskare, delar med sig av den senaste vetenskapen kring hur man bygger varumärke och skapar maximal effekt i utomhuskanalen. - Visning av framtidens mediekarta
Jonas Bergman presenterar utomhusreklamens roll i en effektiv mediemix och dess unika förmåga att bygga varumärke i dagens medielandskap. Därefter presenteras de nya medieformaten inför 2026.
Vår ambition är att du lämnar oss inspirerad, med nya perspektiv och värdefulla insikter som vässar din strategi inför framtiden.
Vi bjuder på lunch. Antalet platser är begränsat.
Varmt välkommen!
Föreläsare:

Erik Modig, en av landets främsta marknadsföringsforskare

Jonas Bergman, JCDecaux
Fritt för medlemmar!
Varmt välkommen!
Anmälan:
Dag: 2 oktober
Tid: 11.30 – 13.00 lunch ingår
Plats: Kungsgatan 18, Stockholm
Anmälan: se nedan
Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet men platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se.
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 495 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.