Hur bygga ett starkt arbetsgivarvarumärke? Hur skapa tillväxt, engagemang och resultat?
25 nov | 2025 | 11:30 – 13:00
Välkommen till lunchseminarium i Göteborg
Hur bygger man ett starkt arbetsgivarvarumärke, utvecklar medarbetarupplevelsen och skapar kundupplevelser i världsklass?
Följ med på en resa från EX (Employee Experience) till CX (Customer Experience) – och se hur Consid arbetar för att skapa tillväxt, engagemang och resultat.
Du får möta tre perspektiv på tillväxt och kommunikation:
Anna Widgren – Säljchef på Consid
Anna berättar om Consid som bolag, vår kultur och hur vi tillsammans med kunder och medarbetare skapar långsiktiga partnerskap.
Emma Fahlstedt & Sandra Frylén – Employee Experience & Employer Branding
Emma är affärsområdesansvarig för Employee Experience och en van föreläsare med bakgrund inom kommunikation, HR och tech. Sandra är EX-strateg med fokus på employer branding. Tillsammans visar de hur arbetsgivarvarumärket och medarbetarupplevelsen hänger ihop – och varför det är avgörande för att attrahera, engagera och behålla talanger.
Kristin Angström – Projektledare, Digitala projekt
Kristin har bred erfarenhet från både privat och offentlig sektor. Hon visar hur insiktsdrivet arbete med SEO, SEM och webbanalys kan driva trafik, optimera kundupplevelsen och omsätta data till verkligt värde för både organisationer och användare.
Föreläsare
Anna Widgren
Emma Fahlstedt
Sandra Frylén
Kristin Angström

Välkommen till lunchevent hos Consid!
Anmälan:
Fritt för medlemmar! Varmt välkommen!
Dag: 25 november
Tid: 11.30 – 13.00 Förtäring ingår
Plats: Vasagatan 54, Göteborg
Anmälan: Se nedan
Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet men platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se.
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 495 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.