Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

Lidls nya brand model

20 nov | 2025 | 09:00 09:45

Föreläsare:
Fredrik Marmbrandt marknadschef Lidl

Lidl tar ett historiskt steg och lanserar sin första globala varumärkeskampanj. Med det enhetliga budskapet ”Det lönar sig” vill dagligvarukedjan förena sin kommunikation i samtliga 31 länder och tydligt visa vad varumärket står för, oavsett var i världen man handlar.

Lidl introducerar en gemensam vision med ett enhetligt utseende och internationellt budskap. Målet är att addera värde, både pris- och kvalitetsmässigt och i livet, för kunder, medarbetare och omvärld.

Fredrik Marmbrandt marknadschef Lidl


Om Lidl Sverige
Lidl Sveriges första butiker slog upp dörrarna i september 2003 och sen dess har vi utmanat marknaden. Idag har vi vuxit till en dagligvarukedja att räkna med, med 208 butiker i Sverige från Trelleborg i söder till Boden i norr. Sammanlagt arbetar drygt 5000 personer på Lidl Sverige. Vårt huvudkontor ligger i Barkarbystaden i Järfälla kommun och vi har tre centrallager belägna i Halmstad, Rosersberg och Örebro. Lidl har fyra fastighetskontor som är placerade i Stockholm, Göteborg, Örebro och Malmö.


Fritt för medlemmar!

Varmt välkommen!


Anmälan:

1. Anmäl dig nedan.
2. En timme innan webbinariet får du länken för att kunna delta.

Dag: 20 november
Tid: kl 09.00 – 09.45
Plats: Online via Teams
Anmälan: se nedan

Noshow debiteras

Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet men platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se.
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 495 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.