12 oktober 2012

Varsågod, här är senaste numret av Tendens Special

Vår medlemstidning Tendens Special som medlemmar i Sveriges Marknadsförbund tidigare har fått i brevlådan, kommer nu i digital form.

Här kan du läsa tidningen på skärmen

Här kan du hämta tidningen i pdf-format

[radbryt]
Ur innehållet:
  • Ett porträtt av Scott Bedbury, mannen bakom Nikes ”Just Do It” och mycket av varumärket Starbucks. En av våra huvudtalare på Tendensdagen den 25 oktober. Missa inte chansen att träffa honom där.
  • OS- sponsring : Sponsringen av OS har uppfattats som både bisarr och oetisk. Men för IOK är sponsorintäkterna livsviktiga. Läs om hur sponsorerna slåss om att få synas.
  • Forskning: Om e-handel och varför en del väljer att köpa i butik och andra på nätet.

Och som vanligt,  en hel del annan intressant läsning om vårt favoritämne marknadsföring.

[radbryt]
Trevlig läsning!