12 juni 2020

Telias perspektiv på Marketing Automation

Pamela Hinojosa, Martech Business Lead | Convergence & TV Telia Company

Pamela Hinojosa Marketing Automation Manager på Telia bjuder på sina erfarenheter och är vår föreläsare

Välkommen till webbinarium 19 augusti om
Marketing Automation

Marketing automation är ett område som har fått alltmer uppmärksamhet på senare år. Som många andra områden som ökar i popularitet, tolkas dess innebörd väldigt olika beroende på vem man pratar med.

Vad är rena buzz-words och vad är sånt som vi behöver ta till oss och förstå för att ligga i framkant?

Vi behöver förstå skillnaden mellan ett marketing automation system och en marketing automation strategi. Vi har idag tillgång till verktyg och data som hjälper oss att effektivisera, mäta och optimera vårt arbete på sätt som vi tidigare bara kunde drömma om. Men den snabba utvecklingen innebär också att arbetet blir alltmer komplext.

  • Vad är marketing automation/datadriven marknadsföring
  • Varför är det viktigt
  • Vad ser vi för trender i branschen
  • Åt vilket håll är vi på väg?
  • Hur jobbar Telia med sitt martech-stack för att ligga i framkant

Varmt välkommen till webbinarium
19 augusti kl 09.00
Du är med och deltar via länk.

Så här går det till:
1. Anmäl dig nedan.
2. När det är dax och seminariet startar 19 augusti så får du ett mejl där klickar du på länken för att delta.
3. Vi sänder via verktyget Teams. Vill du redan nu ladda ner Teams? – Gå till ladda ner Teams

Det går att både vara aktiv i diskussioner alternativt delta passivt med att lyssna/titta/reflektera.

Dag: 19 augusti
Tid: 09.00 – 09.45
Plats: Online via länk – vi använder Teams (se ovan)