När du postar ett inlägg i en social kanal ser bara ca 10% av dina följare det organiskt. Algoritmen spårar direkt hur dom följarna reagerar och hur snabbt dom gör det? Om inlägget går bra (får ett högt engagemang)- visas inlägget för fler av dina följare, kommer högre upp i flödet och kan visas på en “Explorer page” där du kan nå fler än dina egna följare.
Grunden i att få engagemang är bra innehåll, och det ska jag hjälpa dig ta fram i den här kursen.
Edit har en gedigen erfarenhet från reklam- och mediebranschen b la som Client Director på produktionsbolaget Loudly där hon hjälpte bolag som Husqvarna, EasyPark, RFSU och Visma med strategier för innehåll och spridning i sociala kanaler. Hon är en uppskattad kursledare med en mängd uppdragsgivare och beskrivs som en engagerad, professionell och personlig.
Anmälan: gör du nedan redan nu. Detta är en kommande on-demad-kurs som kommer att bli tillgänglig mycket snart.
Pris: 1.900:- + moms för medlem (3.800 kr icke medlem)
On demand – starta när det passar dig. Du får digital länk.
Anmälan är bindande.
Sveriges Marknadsförbunds integritetspolicy.