4 maj 2020

Om tidningen

Bli en bättre marknadsförare, läs Sveriges Marknadsförbunds medlemstidning Trender & Tendenser!

Tidningen ingår i medlemskapet i Sveriges Marknadsförbund. Vill du veta mer om innehållet i tidigare utgåvor, kan du läsa det här.

Om Trender & Tendenser

Målsättningen med Trender & Tendenser är att hjälpa dig att bli en bättre marknadsförare, genom analyser och fördjupningar inom varumärkesutveckling och marknadskommunikation. Tidningen speglar bra exempel och praktikfall, liksom avskräckande misstag. Den erbjuder diskussioner med forskare och experter, samt tittar närmare på kommunikationsbyråers och marknadsavdelningarnas arbete och utmaningar. Nya medier och tekniker, likväl som gamla sanningar i nytt ljus.
Trender & Tendenser utges tre gånger per år.
Söker du ett tidigare nummer hör gärna av dig till info@svemarknad.se
Chefredaktör är Christer Löfgren – läs mer om Christer Löfgren här