Hur möter du de nya kraven på dagens marknadsförare?
Det krävs fokus, tid för eftertanke, gränslöst samarbete och förståelse för hur ny teknologi kan hjälpa dig.
Många marknadsförare känner sig stressade idag: hur ska jag hinna med allt? Hur ska jag använda nya tekniker och kanaler? Hur ska jag bygga mitt team – vad ska jag ha i huset och vad kan jag leja ut?
Här kommer tre skickliga marknadsförare och diskuterar detta:
– Fokus: Ann Freudenthal från Arla om att göra det som är rätt för affären och sätta tydliga mål
– Nätverk: Johanna Bergbom, f d Disney, nu byrå-VD, om att bygga team och välja rätt partners
– AI och tech: Rodrigo Pozo Graviz, om hur man kan använda AI och ny teknik för att frigöra tid för tanke och ändå komma fortare fram.
Moderator för seminariet är Peter Von Satzger.
Talare:
Rodrigo Pozo, Graviz Graviz Telescope
Ann Freudenthal, Arla Sverige
Johanna Bergbom fd Disney, nu byrå-VD Graviz Moderator:
Peter Von Satzger
Varmt välkommen!
Sveriges Marknadsförbund arrangerar seminarier i Digidalen i samarbete med Nowagroup
Sveriges Marknadsförbund arrangerar seminarier i Digidalen i samarbete med Nowagroup. Sveriges Marknadsförbunds seminarier i Almedalen 2019
Seminarieplats: Kronstallgränd 4, Visby 30 juni kl 19.30 – Kommunikatörsmingel, Kronstallgränd 4, Visby. Anmälan via länk 1 juli kl 12.00 – 12.30 – Rodrigo Graviz, Graviz Telescope – Hur möter du de nya kraven på dagens marknadsförare? 2 juli kl 12.00 – 12.30 – Mattias Beijmo – Facebook en övervakningsstat 3 juli kl 12.00 – 12.30 – Niclas Grunewald, Creo – Alla kan göra film! Eller?
Hoppas att vi ses i Digidalen, varmt välkommen!
Om du vill träffa oss i Almedalen hör gärna av dig Sveriges Marknadsförbunds vd
Francesca O’Brien Apelgren, francesca@svemarknad.se