Möjligheterna med Influencer marketing- hitta rätt profil, idé och trend

Edit Brunner

Gå kurs med Edit Brunner


Möjligheterna med Influencer marketing-
hitta rätt profil, idé och trend

Har du testat IM men inte hittat helt rätt? Känner du att du vill testa men vet inte hur du ska skapa innehåll med de produkter eller tjänster du har? Har du svårt att komma på genomförbara idéer och samarbeta med rätt profiler? Möjligheterna med IM är oändliga, men var börjar man? I den här kursen fokuserar vi på de två svåraste delarna med IM; att hitta rätt profil och att hitta rätt innehållsidé! Vi går igenom lyckade CASE, hur du själv kan köra kampanjer (utan att behöva betala en mellanhand) och vad som är trendigt i b la USA? Massa inspiration och konkreta tips på hur du själv kan göra.

Kursledare: Edit Brunner

Edit  har en gedigen erfarenhet från reklam- och mediebranschen och har utvecklat kreativt innehåll i sociala medier, influencer marketing-kampanjer samt digitala strategier för varumärken som Unilever, Ellos, TUI, Nike, Coca-Cola, Mazda och RFSU. Edit har b la varit Sverigechef på SplayOnes största kontor med en omsättning på 77 miljoner, arbetat som Client Director på digitala produktionsbolaget Loudly och som Creative Media Manager på Mindshare. Edit är en uppskattad kursledare med en mängd uppdragsgivare och beskrivs som en engegerad, profesionell och personlig föreläsare som pushar sina kursdeltagare att våga gå utanför sin comfort zone. Läs mer om Edit här: https://editbrunner.com

Anmälan

Anmälan: gör du nedan.
Pris: 3.900:- + moms för medlem (5.900 kr icke medlem)
On demand – starta när det passar dig. Du får digital länk.
Kursen är totalt ca 2 timmar.

Anmälan är bindande.
Sveriges Marknadsförbunds integritetspolicy.