Hur väver man samman en geografisk plats med en företagsidentitet? På denna lunch på temat ”Destinationsmarknadsföring – Österlen” möter vi några starka varumärken från området.
Björn von Matérn, Director Broadcast på Absolut Vodka, berättar på temat ”Historien om Absolut Vodka – En global ikon från Skåne”.
Dessutom kommer Jonas Haak flygplatschef för Kristianstad/Österlen airport att medverka.
Värd tillsammans med Sveriges Marknadsförbund och Marknadsföreningen i Stockholm är Håcan Nilsson, ordförande i Marknadsföreningen i NordostSkåne. Vi bjuds på en god mingellunch och har möjlighet att blicka ut över takåsarna från Sparbankernas Riksförbunds lokaler.
När: 4 juni 11.30-13.00 (Mingellunch 11.30-12.00) Lunch ingår!
Plats: Sparbankernas Riksförbunds kanslilokaler, Vasagatan 11 (10 våningen), Stockholm
Bokning: Scrolla ner på sidan för att boka.
Vilken destination har lyckats bäst – tycker du? Vinn riktigt fina priser på temat Österlen*
För att vara med och tävla, skriv en kort motivering om en destination i världen som du tycker lyckas marknadsföra sig bra och gärna varför du tycker så!
Ta med dig din motivering till lunchen 4 juni, eller skriv en motivering på plats och lämna in!
Vinster vi tävlar ut:
Begränsat antal platser – först till kvarn! Bokningen sker via Marknadsföreningen i Stockholm.
Avboka senast 48 h innan via länk i bokningsbekräftelsen (mejl) eller till info@mis.se, Marknadsföreningen i Stockholm har no show-avgift 349 kr vid utebliven närvaro eller avbokning senare än 48 h innan eventets start.
*Vinnaren utses av en jury från Marknadsföreningen i Stockholm och Marknadsföreningen i NordostSkåne. Ev vinstskatt betalas av vinnaren. Vinnarna ska efter att utnyttjat sin vinst skriva några korta meningar om sin upplevelse på ”Hjärta Kid”.