20 november 2015

Kampanj – Få Årets Marknadsföringsbok 2015

Magnus SöderlundBli medlem – eller värva en – och få Årets Marknadsföringsbok 2015!

Hej nuvarande och framtida medlemmar! Vi gillar er. Vi gillar att nätverka med er, att gå på kurser och seminarier med er och att höra era åsikter om vår verksamhet. Vi är stolta över att ha er ombord och att kunna erbjuda er ett stort utbud av aktuell information inom marknad och kommunikation. Så naturligtvis vill vi lära känna era vänner, bekanta och kollegor också.
Nu är det läge att tipsa en kontakt om oss. Lyckas ni värva en medlem är vi glada att kunna erbjuda ett exemplar av Årets Marknadsföringsbok Marknadsföring och påverkan på konsumenten (Studentlitteratur) av Magnus Söderlund.
Och du, är du inte medlem i Sveriges Marknadsförbund än kan du förstås värva dig själv och boken är din.
Uppdatering: Tack alla ni som deltog i kampanjen, som nu är avslutad!
Läs mer om boken hos Studentlitteratur