Simployers vision är att göra det enkelt att vara arbetsgivare och de är en viktig partner för många företag. Genom utbildningar, systemlösningar, tjänster och verktyg effektiviserar de sina kunders vardag och ser till att de får enklare arbetsprocesser och blir uppdaterade med de senaste nyheterna och lagändringarna. De levererar både kvalitet och kompetens. Och har en kundnöjdhet i världsklass.
Vi söker en Product Marketing Manager som vill skapa en unik position för Simployers hela produktportfölj på den svenska marknaden. I den här rollen kommer du att säkerställa att kunderna får en bra helhetsupplevelse, från de övergripande funktionerna till varje liten detalj, genom att kommunicera användarfördelarna till både befintliga och nya kunder. Du kommer att hålla koll på deras Product Road Map och vara navet mellan produkt-, sälj- och marknadsteamet. Genom att lyfta fram fördelar och leverera produktkommunikation i världsklass till Simployers målgrupp maximerar du effekten av kampanjer i olika digitala kanaler.
Du trivs bäst hos Simployer om du gillar ett högt tempo med mycket eget ansvar och använder databaserad insikter för att “göra det enkelt” när du omsätter ditt arbete till kommersiella möjligheter och kommunikation. Du är stark inom teknologi- och affärsförståelse och trivs med att jobba i en roll med många olika kontaktytor, i både Sverige och Norge. Att koordinera tvärfunktionella team tillsammans med andra triggar dig! Du kommer vara en viktig del av Simployers utökade marknadsteam där de gillar att dela ny kunskap och lära av varandra – för att ständigt växa som proffs.
Tjänsten är en heltidstjänst på Stockholms- eller Göteborgskontoret. Urval och intervjuer kommer att ske löpande men vill du dröja med ansökan så är sista ansökningsdatumet 18:e februari. Vi ser fram emot din ansökan!