Försäljningsdrivande marknadsföring

Eva Weinefalk

Medlemmar i Sveriges Marknadsförbund har kostnadsfri rådgivning inom försäljningsdrivande marknadsföring.


Ställ din fråga till Eva Weinefalk och Lin Eriksson Nordström.

Mejla till info@svemarknad.se

Ange namn och företag samt dina kontaktuppgifter.
Ditt företag måste vara medlem i Sveriges Marknadsförbund.

Om vår expert:
Eva Weinefalk har drivit företag i många olika branscher vilket ger henne en förmåga att snabbt sätta sig in i olika affärsmodeller och företag. Med ett uttalat försäljningsfokus inom samtliga av hennes företag har det lett till ett flertal lyckosamma bolagsförsäljningar och även utnämningen som Årets Företagare 2013. Eva både inspirerar till att ta försäljningen till nästa nivå samtidigt som hon är hands on och ställer krav på resultat. 


”I och med digitaliseringen öppnas helt nya möjligheter genom många nya distributionskanaler där vi som affärskvinnor och män kan påverka våra kunder. Det kräver också att vi är mer innovativa, arbetar agilt och är förändringsbenägna för att möta våra kunders behov. Det var anledningen till att jag startade Redouble, en tillväxtbyrå med fokus på försäljningsdrivande marknadsföring. Genom väl beprövade metoder och ett brett tjänsteerbjudande skräddarsyr vi lösningar och hjälper små och medelstora företag att skapa nya möjligheter till intäkt och nå sin fulla försäljningspotential.”

Lin Eriksson Nordström

Om vår expert:
Lin Eriksson Nordström har arbetat som marknadschef inom e-handel både på Miinto och Lensway för att senare sitta som kommersiell chef på Sveriges Annonsörer. Att  kommersiellt innehåll är en självklarhet lika mycket som att det ska finnas metoder att mäta effekt, det ledde henne till start-upen Valuefication.com där hon var med och byggde ett mätverktyg för influencermarknadsföring som lanserades i december 2019. Idag arbetar hon som konsult inom marknadsföring för att hjälpa företag att främst lyckas med sitt mulitkanaltänk både offline och online.

Eva Weinefalk och Lin Eriksson Nordström





Har du en fråga om försäljningsdrivande marknadsföring?
Varmt välkommen att höra av dig!