Seminariet har ägt rum – inspelad länk från seminariet är skickat till anmälda deltagare. Var du inte anmäld men vill ha länken – hör av dig till annika@svemarknad.se så skickar vi den.
Varmt välkommen till digitalt frukostmöte 24 mars – du är med och deltar via länk.
Så här går det till:
1. Är du inte anmäld så anmäl dig nedan.
2. När det är dax och seminariet startar 24 mars så får du ett mejl, där klickar du på länken för att delta. Vi sänder via verktyget Zoom (kostnadsfritt). Om du inte redan har Zoom så får du första gången valet att ladda ner appen, välj om du är med på mobil alternativt öppna Zoom på din dator. Vill du redan nu ladda ner Zoom – gå till https://zoom.us/download.
3. Hämta kaffe/te/ och häng med det blir kul och intressant!
Det går att både vara aktiv i diskussioner alternativt delta passivt med att lyssna/titta/reflektera.
Patrik är Chief Experience Officer för Publicis Groupe Sverige, Linda Chief Development Officer för Publicis Groupe Sverige och vd för Starcom.
Linda och Patrik kommer först att berätta om vikten av att ha en varumärkesstrategi som är grundad i beteende, mänskliga behov och tydlig intention.
Därefter har vi en dialog och diskussion.
Få inspiration, dela med dig, få idéer, ta emot kunskap, byt erfarenheter, ha roligt!
Du kommer väl med?
Bio Linda Palmgren:
Linda är Chief Development Officer för Publicis Groupe Sverige och vd för Starcom, en global mediabyrå hyllad för sin kreativitet samt affärsutveckling och fick i samarbete med sina uppdragsgivare totalt 107 utmärkelser varav 4 guld, 10 silver, 20 brons och 73 shortlists under Cannes Lions 2019.
Linda Palmgren är en förändringsledare med erfarenhet av att driva allt från dynamiska start-up till storbolag och har över 20 års erfarenhet inom det digitala landskapet, media, reklam och tech och är en uppskattat föreläsare inom ämnet. Linda har bland annat varit med och byggt upp och utvecklat kommersiell radio, introducerat hela influencer-fenomenet till den svenska marknaden och tagit plats i styrelserum och vd-stolar även kallats en ledare av sin tid. Linda har i dag styrelseuppdrag för Stadium, IAB och Sveriges Marknadsförbund.
Bio Patrik Danielsson:
Patrik är Chief Experience Officer för Publicis Groupe Sverige samt medlem av Global Creative Council hos Bartle Bogle Hegarty (BBH), en av världens mest renommerade varumärkesbyråer. En hybrid varumärkesstrateg, konceptutvecklare, digital entreprenör och designer med 20 års internationell erfarenhet inom digital produktutveckling, tjänsteinnovation, marknadsföring och företagsomvandling. Patrik Danielsson kombinerar en sällsynt holistisk expertis och vägleder varumärken till att bli relevanta, respekterade och lönsamma i dagens hyper-uppkopplade värld. Han förespråkar en modulär “thinker-maker process” där erbjudanden och konsumentupplevelser utvecklas i nära samarbete med slutkunden och är övertygad om att framgång är ett resultat av ett varumärkes förmåga att erbjuda individuell relevans genom hela kundresan. Patrik anslöt till BBH i 2018 och har en historia som kreativ chef, konsult, coach, mentor, föreläsare, bolagsgrundare och startup entreprenör.”
Why should I like you?
Vikten av att ha en varumärkesstrategi som är grundad i beteende, mänskliga behov och tydlig intention.
En morgon med erfarenhetsutbyte och givande kunskapsinhämtning!
INSTRUKTION
Det kommer alltså att vara möjligt att delta via jobbdator, från din mobil eller hemifrån i karantän, allt för att maximera möjligheterna att delta i Corona-tider. Vi kommer att använda oss av en tjänst som heter Zoom, om du vill delta via mobil så behöver du ladda hem den appen: https://apps.apple.com/se/app/zoom-cloud-meetings/id546505307 Men du behöver inte skapa ett konto, det räcker med möteslänken som vi skickar så länge du har appen installerad.
Från dator så klickar du på länken och så kommer det att installeras ett litet program som kör mötet på datorn. Om du vill kan du förbereda dig genom att installera Zoom på din dator här: https://zoom.us/download
Det går att både vara aktiv i diskussioner alternativt delta passivt med att lyssna/titta/reflektera.
Dag: 24 mars
Tid: Kl 09.00 – 09.40
Plats: Hemma hos dig – läs mer ovan hur det fungerar .
Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet till annika@svemarknad.se
Platsen kan överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet