- Detta evenemang har redan ägt rum.
Utomhusreklamens roll i dagens mediamix samt kreativa riktlinjer
16 jun kl 09:00 – 09:45
En mediemarknad i förändring.
Den svenska mediemarknaden har under det senaste decenniet genomgått enorma förändringar. Nya digitala aktörer har tagit marknadsandelar och tidigare dominerande medieföretag har sett sin affär krympa brutalt i en allt hårdnande konkurrens om annonsörernas investeringar i reklam.
Utomhusreklam, världens äldsta form av reklam har aldrig varit hetare. Varför då? Vilken roll spelar utomhusreklamen i dagens mediemix? Och hur fungerar utomhusreklam i synergi med andra mediekanaler?
Vad ska man tänka på när man
utformar den optimala utomhusaffischen?
När man planerar en utomhuskampanj är det viktigt att förstå mediets möjligheter och utmaningar. Genom att optimera den kreativa utformningen och skapa ett bra samspel med andra medier ökar förutsättningarna att uppnå ett lyckat resultat.
Välkommen att ta del av informativa
tips och råd!
Anna-Cecilia Jonsson från JCDecaux marknadsavdelning berättar mer och delar med sig av tips och råd.
Jean Claude Decaux grundade JCDecaux år 1964 i Lyon i sydöstra Frankrike.
Idag har JCDecaux reklamplatserna i de största städerna i över 80 länder världen över.
Fullbokat – anmäl dig till väntelista nedan.
Anmälan
1. Anmäl dig nedan.
2. En timme innan webbinariet får du länken för att kunna delta.
Dag: 16 juni
Tid: kl 09.00 – 09.45
Plats: Online via Teams
Anmälan: se nedan
Fullbokat – väntelista finns – mejla till annika@svemarknad.se
Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet till annika@svemarknad.se
Platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.