Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

Modern innehålls- marknadsföring

måndag, 20 september, 2021 kl 17:00 18:00

Gå kurs med Edit Brunner

1 tim digital kvällskurs livesändning, därefter on demand.

Kursledare Edit Brunner.
Edit har över 10 års erfarenhet av att arbeta med PR, media, Influencer marketing och digital produktion. Hon har skapat idéer och kampanjkoncept med digital förankring för kunder som: Unilever, Ellos, TUI, Nike, Coca-Cola, Mazda och RFSU.


Hur bör du agera 2021 för att vara ett modernt och inkluderande företag?


Modern innehållsmarknadsföring

Framgångsrik marknadsföring sker på mottagarens villkor!
I den här kursen går vi igenom hur du som varumärke bygger en lojal och engagerad följarskara genom att skapa kanalspecifik och inkluderande kommunikation. Vi pratar om rätt innehåll för rätt kanal, hur du kan utöka din målgrupp för att nå fler och sälja mer, samt hur du bör agera 2021 för att vara ett modernt och inkluderande företag, som skapar innehåll din målgrupp vill ha och känner att dom är en del av. 

Vi går igenom hur du kan utöka din målgrupp,
nå fler och sälja mer!

Vi pratar om rätt innehåll för rätt kanal!


Kursledare: Edit Brunner

Edit  har en gedigen erfarenhet från reklam- och mediebranschen och har utvecklat kreativt innehåll i sociala medier, influencer marketing-kampanjer samt digitala strategier för varumärken som Unilever, Ellos, TUI, Nike, Coca-Cola, Mazda och RFSU. Edit har b la varit Sverigechef på SplayOnes största kontor med en omsättning på 77 miljoner, arbetat som Client Director på digitala produktionsbolaget Loudly och som Creative Media Manager på Mindshare. Edit är en uppskattad kursledare med en mängd uppdragsgivare och beskrivs som en engegerad, profesionell och personlig föreläsare som pushar sina kursdeltagare att våga gå utanför sin comfort zone. Läs mer om Edit här: https://editbrunner.com

Modern innehållsmarknadsföring

Kursdatum: 20 september

Anmälan: gör du nedan.
Pris: 5.900:- + moms för medlem (7.900 kr icke medlem)
Kursen sker först live online (länk till Zoom) och därefter får du digital länk kursfortsättning on demand.
Dvs du fortsätter kursen när du själv önskar. Kursen är totalt ca 3 timmar.

Dag: 20 september
Tid: Kursstart kl 17.00 – 18.00 därefter fortsätter kursen on demand
Plats: Online
Anmälan: se nedan

Anmälan är bindande.
Sveriges Marknadsförbunds integritetspolicy.