- Detta evenemang har redan ägt rum.
Marknadsföring & annonsering på LinkedIn – Lärarledd LinkedIn-utbildning
onsdag, 25 september, 2024 kl 12:00 – 16:00
Två halvdagar, 8 timmars lärarledd utbildning
25 sep kl 12.30 – 16.00 + 26 sep kl 09.00-12:30
LinkedIn har passerat 5 miljoner användare bara i Sverige och över 1 miljard globalt.
Oavsett om du vill nå ut med en tjänst, en produkt eller ett varumärke så är LinkedIn ett fantastiskt redskap för att på ett kostnadseffektivt sätt nå ut med ditt budskap mot precis rätt målgrupp.
Du får hjälp att navigera i LinkedIn’s alla möjligheter för att hitta din väg mot nya kunder och ökad varumärkeskännedom – på ett effektivt sätt.
Det här är en fullmatad utbildning där du under utbildningen arbetar praktiskt med LinkedIn. Efter utbildningen kommer du direkt få användning av dina nya kunskaper och dessutom ingår 3st uppföljningsmöte för ytterligare fördjupning och kunskapssäkring.
Utbildningen leds av Linda Björck, en av Sveriges främsta LinkedIn-experter och som ingår i en expertgrupp utvald av LinkedIn Norden. Nyligen medverkade Linda i TV4 Nyhetsmorgon och pratade om LinkedIn.
Den här utbildningen riktar sig till dig som jobbar inom marknadsföring & kommunikation och som arbetar med marknadsföring av ett företag på LinkedIn.
LinkedIn-utbildningen är lärarledd och leds av Linda Björck:
Linda har arbetat med marknadsföring i 25 år, är utbildad social media manager och expert på LinkedIn.
Tänk på:
Den här utbildningen är för dig som arbetar med en företagssida och du behöver vara superadmin på en företagssida.
Det här lär du dig:
Den här utbildningen, fördelad på två dagar, riktar sig till dig vill förbättra effekten av företagets närvaro, nå ut med ett budskap till rätt målgrupp och arbeta strategiskt med LinkedIn.
- Effektivisera & optimera närvaron.
- Så gör du företagssidan intressant & sökbar.
- LinkedIn’s statistikverktyg, vilka når du idag?
- LinkedIns alla format – vilket är bäst, egentligen?
- Få starkare varumärke & fler konverteringen med rätt innehåll.
- Hur algoritmerna fungerar och hur du får bästa effekt på dina inlägg.
- Vanliga och dyra misstag gällande annonsering i campaign manager.
- Vikten av en handlingsplan – jobba strategiskt och strukturerat, eller inte alls!
- Medarbetarnas roll & vad som är viktigt på deras profiler som ambassadör för varumärket.
- Plus en on-demand kurs, kom igång med annonsering på LinkedIn – tillgänglig i 3 månader.
Kursledare Linda Björck berättar,
Det här lär du dig:
Den här utbildningen, fördelad på två dagar, riktar sig till dig vill förbättra effekten av företagets närvaro, nå ut med ett budskap till rätt målgrupp och arbeta strategiskt med LinkedIn.
- Effektivisera & optimera närvaron.
- Så gör du företagssidan intressant & sökbar.
- LinkedIn’s statistikverktyg, vilka når du idag?
- LinkedIns alla format – vilket är bäst, egentligen?
- Få starkare varumärke & fler konverteringen med rätt innehåll.
- Hur algoritmerna fungerar och hur du får bästa effekt på dina inlägg.
- Vanliga och dyra misstag gällande annonsering i campaign manager.
- Vikten av en handlingsplan – jobba strategiskt och strukturerat, eller inte alls!
- Medarbetarnas roll & vad som är viktigt på deras profiler som ambassadör för varumärket.
- Plus en on-demand kurs, kom igång med annonsering på LinkedIn – tillgänglig i 3 månader.
Investering – Du får:
- Två halvdagar, 8 timmars lärarledd utbildning
- Anpassat fördjupningsmaterial samt presentation
- En on-demand (inspelad) kurs, kom igång med annonsering på LinkedIn (14 videos + checklistor)
- 3x45min gemensamt Zoom-möte för kompetenssäkring
Kursdatum 25 + 26 september 2024 (2 halvdagar)
Anmälan: gör du nedan
Pris digitalt: 9.995 kr + moms för medlem (14.995 kr icke medlem) du kommer att få en länk till Zoom
Pris på plats: 10.995 kr + moms inkl lunch dag 2 & fika båda dagarna. (15.995 kr icke medlem)
Adress: Genetor, Sundstorget 2, Helsingborg (Några minuters promenad från centralen och parkering utanför om någon kommer med bil.)
Dag: 25 + 26 september 2024
Tid: 25 september kl 12.30 – 16.00, 26 september kl 09.00-12:30
Plats: På plats eller Online. Zoom-länk skickas
Anmälan: se nedan (Välj om du vill vara med på plats i Helsingborg eller digitalt.)
Anmälan är bindande.
Sveriges Marknadsförbunds integritetspolicy.