- Detta evenemang har redan ägt rum.
Lunchföreläsning Göteborg – träffa Essitys Master Brand & Communication team för TENA
24 nov kl 11:30 – 13:00
Fullbokat – väntelista finns – se nedan.
Essity, ledande hygien och hälsobolag, har uppmärksammats internationellt för sitt arbete inom hållbarhet och för sina lyckade kampanjer Att bryta hinder för välbefinnande.
Välkommen till lunchseminarium med TENA, global marknadsledare inom kontinensvård och som under senaste åren skapat stor framgång genom hållbart varumärkesbyggande.
Kampanj: Breaking Barriers to Well-being
Vi får träffa Meta Redstedt, Global Master Brand & Communication Director och Stefanie Steegs, Global Communication Manager från Essity Hygiene & Health AB.
De berättar om en av Essitys kampanjer runt ”Att bryta hinder för välbefinnande ” som de skapat för att stödja hållbara och innovativa framsteg i samhället och om hur TENA bryter stigma och utmanar negativa uppfattningar, genom att skapa en mer hälsosam och öppen dialog runt inkontinens och kvinnligt åldrande.
Dag: 24 november
Tid: 11.30 – 13.00
Lunchwraps serveras
Föreläsare:
Meta Redstedt, Global Master Brand & Communication Director Essity
Stefanie Steegs, Global Master Brand & Communication Manager Essity
Samarbetspartners
Tre Kronor Media och United Spaces.
Anmälan:
Fritt för medlemmar! Varmt välkommen!
Dag: 24 november
Tid: kl 11.30– 13.00
Plats: United Spaces Lindholmen, Pumpgatan 1, Göteborg
Anmälan: se nedan
Fullbokat – anmäl dig till väntelistan nedan.
Vi återkommer till dig om du har fått en plats!
Väntelista:
Noshow debiteras
Avbokning sker senast 2 vardagar innan eventet men platsen kan alltid överlåtas till annan person – namnjustering sker till annika@svemarknad.se
Vid utebliven närvaro utgår avgift på 395 kr ex moms. Vi reserverar oss för ev. ändringar i programmet.