Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

Kurs: Lyckas med organisk marknadsföring på TikTok 4 feb

Marknadsföringskonsulten och TikTok-experten Joella Skoogh

4 feb kl 09:00 12:00

Visste du att du kan nå ut brett, bygga varumärke och potentiellt öka försäljningen utan att behöva spendera pengar på annonser?

TikTok, en snabbt växande plattformen med över 2,7 miljoner aktiva användare i Sverige, erbjuder väldigt bra organisk räckvidd jämfört med många andra sociala medier.


Det blir allt vanligare att behöva spendera pengar för att nå ut överhuvudtaget på sociala medier, men på TikTok så kan du bygga varumärke och öka försäljningen utan att behöva annonsera. 

Men hur skapar man innehåll som flyger på TikTok samtidigt som det går i enlighet med varumärkesidentiteten och sociala medier-strategin?

Kursledare: Joella Skoogh

Marknadsföringskonsulten och TikTok-experten Joella Skoogh håller i en halvdagskurs (3 h) i hur du kan lyckas med det organiska innehållet på TikTok och bygga en närvaro som är i enlighet med just ditt företags varumärke.

Du kommer att lära dig om:

  • Så fungerar innehåll på TikTok och så skiljer sig plattformen från andra sociala medier
  • Användardata och statistik
  • Typ av innehåll som fungerar på plattformen
  • Trender – hur hittar man dem och hur kan man hoppa på dem?
  • Så kan du bygga en organisk närvaro på TikTok på ett sätt som funkar för dig och ditt företag (ni behöver inte dansa!)
  • Så ökar du chansen för viral spridning
  • Case studies och exempel på varumärken som lyckas på TikTok samt driver försäljning genom organiskt innehåll
  • Få svar på dina frågor om TikTok

Välkommen att anmäla dig!

Anmälan: gör du nedan
Pris: 4.900:- + moms för medlem (7.900 kr icke medlem)
Kursen sker live online och du kommer att få en länk till Zoom

Dag: 4 februari
Tid: kl 09.00 – 12.00
Plats: Online via Teams
Anmälan: se nedan

Anmälan är bindande.
Sveriges Marknadsförbunds integritetspolicy.

Anmälan: