Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

  • Detta evenemang har redan ägt rum.

Frukostseminarium: Mänskliga insikter i det digitala flödet – Stockholm

torsdag, 18 maj, 2017kl07:30 - 09:00

Hur du kan jobba med mänskliga insikter i det digitala flödet – och bygga din framtida tribe

 

Digitaliseringen har medfört obegränsade möjligheter för företag att nå ut, knyta kundrelationer och driva försäljning. Samtidigt är det kanske tuffare än någonsin att säkra en kundupplevelse som är konsekvent engagerande och differentierande. Många marknadschefer och ledare står nu inför utmaningen att både maximera agiliteten i sin marknadsföring, och samtidigt lyckas bygga ett större strategiskt mervärde i kundupplevelsen för att växa varumärket.

Hur tar man då ett varumärkesstrategiskt grepp på alla digitala möjligheter med personalization, automation, micro moments och programmatic? På Lynxeye är vi övertygade om att nyckeln kommer ligga i att förstå människan bakom skärmen, och att skapa ett starkare band som sträcker sig genom hela upplevelsen i det digitala flödet. För att lyckas med detta behöver du hitta bryggan mellan ditt varumärke och vad konsumenterna värdesätter mest. Vi kallar det ”passion points”.

I detta seminarium kommer vi panorera igenom vilka möjligheter som finns till mänsklig digital kontakt, t.ex.:

  • Hur hittar man rätt insikter i digitala världen för varumärkesbyggande?
  • Vilka digitala tekniker kan hjälpa till att jobba agilt, med den integritet som stärker varumärket långsiktigt?
  • Vad är ”passion points” och varför är det en central del i att bygga varumärken digitalt?

Detaljer

Datum:
torsdag, 18 maj, 2017
Tid:
07:30 - 09:00
Evenemang Kategorier:
,
View Evenemang Website

Arrangör

Plats